Met ruim 600 miljoen gebruikers per maand is Exponential wereldwijd één van de grootste aanbieders van digitale reclame oplossingen. Het bedrijf lanceerde in april een reeks schaalbare video advertentie-formats, genaamd VDX, om een consequente merkbeleving aan te bieden voor in-page en in-stream weergave.
Analytisch bedrijf Moat publiceerde onlangs een benchmark onderzoek waarin staat te lezen dat, gemeten volgens de richtlijnen van brancheorganisatie IAB, 44% van de videoadvertenties en 48% van de display advertenties niet zichtbaar zijn. Moat stelt adverteerders in staat om het prestatieniveau van videoadvertenties op verschillende platforms te monitoren.
'Zichtbaarheid gaat verder dan de aanbevelingen vanIAB USA, dat stelt dat een adverteerder afrekent voor 70% zichtbaarheid,' zegt Doug Conely, Exponential’s Chief Strategy Office. 'Video speelt een enorme rol in de engagement van klanten. Daarom helpen wij merken om het uitgavenpatroon te verschuiven van tv naar online video door 100% zichtbaarheid aan te bieden via een flexibel prijsmodel.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!