Ex-Doom & Dickson-creatieven aan de slag bij BeyenMeyer

Nick Hoogveldt en Frank Jockin werkten drie jaar bij het onlangs opgeheven Doom & Dickson.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nick Hoogveldt (copy, foto, links) en Frank Jockin (art) begonnen per 1 november als creatief team bij BeyenMeyer.

Het duo maakte eerder werk voor o.a. Plus, Knauf, Rijksoverheid, Hema, Makro, Amstel en Warchild.

Bij BeyenMeyer gaan ze werken voor Kruidvat, Beter Bed, MS Mode, M Line en Brand New Day.

De keuze voor BeyenMeyer is, zo zeggen ze, ingegeven door de ‘gedeelde filosofie dat ons hart sneller gaat kloppen van opvallend werk dat de kassa doet rinkelen.’ 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie