Etcetera werkt voor ‘mondiaal groeimerk’ Bavaria 8.6

8.6 is een ‘krachtig blond bier’ dat vooral wordt verkocht in Europese en Afrikaanse markten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Etcetera ontwikkelde een internationale communicatiestrategie en een campagne voor Bavaria 8.6 die in Nederland, Frankrijk en Italië gaat lopen.

Pamela Slettenaar, global marketing manager van het als mondiaal groeimerk bestempelde 8.6, over de keuze voor Etcetera: &;Etcetera heeft een sterke reputatie in het bouwen impactvolle communicatieplatforms voor merken. Hun internationale  ervaring is belangrijk bij het realiseren van onze groeidoelstellingen.&;

Dick van der Lecq, directeur bij Etcetera vindt het &;geweldig&; om voor het familiebedrijf Bavaria en het biermerk 8.6 te mogen werken en noemt de groeiambitie aanstekelijk en goed passend bij de waarden waar Etcetera als bedrijf zelf voor staat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie