Reaal spoort mensen aan zelf te bepalen wanneer ze hun leven willen beteren. De aanleiding voor de campagne is een social data-analyse waaruit blijkt dat goede voornemens voor de meeste mensen al sneuvelen op 1 of 2 januari.
Tijdens de ‘Weg met je voornemens’-weken bedacht door Etcetera, is op social media te zien hoe drie comedians een live conference voorbereiden die eind januari plaatsvindt. Elke vrijdag haken Harry Glotzbach, Ramon Fielmich en Chris van der Ende in op mislukte voornemens.
Willemijn Manshanden-Bots, brandmanager van Reaal: ‘Wij zijn van mening dat iemand zijn leven alleen moet veranderen wanneer diegene dat zelf wil. Als je het zwaar vindt om in januari te stoppen "omdat het hoort", dan start je halverwege het jaar lekker met je voornemen.’
De 'Weg met je voornemens'-weken zijn te volgen op de Twitter- en Facebookpagina van Reaal.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!