Essent stapt in in-program-branding op SBS6 in samenwerking met vtwonen

Met het programma 'Weer Verliefd op je Huis' wil Essent de consument inspireren met haar comfortproducten.

In samenwerking met vtwonen stapt Essent in in-program-branding. Aanstaande zondag om 19:30 uur op SBS6 is de eerste aflevering te zien van &;Weer Verliefd op je Huis&;.In het programma vervullen een styliste van vtwonen en een specialist van Essent styling- en comfortwensen van de deelnemers aan het tv-programma. De samenwerking met vtwonen wordt verder uitgerold in het vtwonen magazine en op vtwonen.nl. 

De kracht van de samenwerking met vtwonen zit hem wat Albert de Koning, Head of Marketing Formula Essent, onder meer in het feit dat Essent en vtwonen dezelfde doelgroep hebben. &;In het programma en andere media kunnen we comfortadviezen en stijladviezen combineren. Het voordeel van televisie is dat we de diensten die we leveren kunnen laten zien. De doelgroep ziet wat het oplevert.&; Daarnaast ziet De Koning een duidelijke merkfit op &;wonen&;.

De stap moet gestalte geven aan de nieuwe merkbelofte van Essent, ‘Helemaal thuis’. Essent zegt daarover: &;Daarmee zetten wij kracht bij onze transformatie van energieleverancier naar energiedienstverlener om klanten te helpen het comfort in huis te verhogen. De merkbelofte wordt geïntroduceerd door de nieuwe Smart Home-campagne rond Nest Learning Thermostat: "een slim huis, is een fijn thuis".&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie