Unilever experimenteerde eerder in de Verenigde Staten met Dove en Axe als een van de eerste adverteerders met de inzet van Snapchat. In Nederland begint Unilever morgen op Koningsdag met haar eerste Snapchat 'sponsored lens' campagne. Met de lens kunnen Snapchat gebruikers hun gezicht kunnen omtoveren tot een wild dier.
Mindshare verzorgt de strategie, inkoop en executie van deze campagne.
Robbert van Ooijen, Connection Manager bij Mindshare: 'Hoewel veel adverteerders en bureaus hun hoofd breken over het bereiken van jongere leeftijdsgroepen, zien wij volop kansen voor het bereiken en boeien van Generation Z. Snapchat biedt ons een goede mogelijkheid om met merken als Magnum onderdeel te zijn van hun conversaties.'
Birgit Blomberg, Country Media Manager: 'We zijn bij Unilever altijd op zoek naar innovatieve manieren om mensen in contact te brengen met onze merken. Met de 'sponsored lens' kunnen we hen op een laagdrempelige en vooral ook leuke manier betrekken bij ons campagnethema.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!