Dit zijn de beste brand activations van november

De maand waarin een Ford met een slimme wearable de wegen veiliger maakte en een knallende sky-the-limit-activatie van Desperados. 

Brewdog – Make Earth Great Again
Bureau: in-huis campagne

De eigengereide Schotse craft brouwer Brewdog basht de slappe houding van wereldleiders als het gaat om klimaatverandering. Hun protestbier Make Earth Great Again is gebrouwen met water van smeltende ijskappen. Ze stuurden ‘s werelds beruchtste klimaatontkenner, Donald Trump, een doosje thuis. Laten zien waar je voor staat door te doen waar je het beste in bent: Brewdog weet hoe je je als merk anno 2017 profileert. 

 

Ford – Safe Cap
Bureau: GTB

Vrachtwagenbouwer Ford viert zijn zestigste verjaardag in Brazilië met een innovatieve gadget die het verkeer veiliger moet maken. De SafeCap ziet eruit als doorsnee baseballpetje, maar is een hightech wearable met ingenieuze snufjes die detecteren wanneer een chauffeur dreigt weg te dommelen. Voorlopig is de SafeCap vooral een gave brand activation voor Fords jubileumfeestje, maar bij genoeg interesse wil het Amerikaanse merk de pet wereldwijd gaan verspreiden.

 

Desperados – Skyfest
Bureau: We Are Pi

Desperados heeft een patent op mind-blowing activaties in de dancescene. Voor Skyfest werkte Heinekens tequilabiertje samen met de flitsende party legends van Elrow en deejays Jackmaster, Honey Dijon en Paco Osuna. Tijdens dit muziek- en lichtfeest stegen zeven luchtballonen tegelijk op. Elke ballon was een instrument, elke piloot een muzikant en samen speelden ze een speciale track. Als je zoiets weirds doet op een toffe plek in de Pyreneeën, gaat iedereen he-le-maal los. Moet je zien!

 

BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het allerbeste werk van 2017 gekozen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie