Delta kiest voor The Communication Company

Het Zeeuwse multi-utility bedrijf brengt zijn marketingcommunicatiebelangen onder bij TCC.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

 zal zich gaan bezighouden met positionering, strategische coaching, concept- en campagneontwikkeling.

&;We hebben voor TCC gekozen op basis van hun heldere positioneringsmethode, hun vermogen om complexe problematiek te structureren en tevens de vertaalslag te kunnen maken naar onderscheidend creatief werk&;, aldus Mariska van der Hulst-Roest, teamlead marketingcommunicatie Delta. &;We zijn inmiddels zo ver dat we de versterkte positionering en nieuwe campagnes binnenkort kunnen gaan uitrollen.&;

&;Het uit één hand en gecombineerd aanbieden van zowel stroom, water, gas en internet, als multimedia, maakt DELTA een bijzondere speler op de Nederlandse markt&; voegt Antal van Pelt, strategy director TCC toe. &;Ze passen goed bij TCC, omdat wij ze zien als een geduchte challenger voor andere spelers uit de energie- en multimediamarkt.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie