De nieuwe BVA-voorzitter: Mark de Witte van Bacardi

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) van de bond van adverteerders van gisteren, is een nieuwe voorzitter bekend gemaakt.

BVA voorzitter Cees Bosma kondigde zijn aftreden aan. Hij heeft drie jaar als vice voorzitter en drie jaar als voorzitter van BVA opgetreden. Bosma gaf de voorzittershamer over aan Mark J. de Witte MBA (46) (voorheen Algemeen Directeur van Seagram Nederland en sinds 2000 Algemeen Directeur van Bacardi Nederland), die deze functie per 1 oktober zal gaan uitoefenen.

In de periode van 19 april tot 1 oktober 2006 zal de voorzittersrol tijdelijk ingevuld worden door een duo optreden van de vice voorzitter/secretaris (Frans Cornelis) en de penningmeester (Pim Slierings).

Eind vorig jaar zijn Herwin van den Berg (Heineken) en Astrid van den Oetelaar (P&G) toegetreden tot het Algemeen Bestuur. Zij vervangen Peter Vertregt (voorheen Marketing Directeur Heineken) en Franc Reefman (Directeur Marketing Friesland Foods). De ledenvergadering heeft formeel ingestemd met hun aantre-den.

Ook op het BVA bureau vond een verandering plaats. Helen Faasse (41) is door het bestuur officieel benoemd tot Directeur BVA. Faasse is sinds 1 april 2002 bij BVA werkzaam als Senior Project Manager. Hiervoor heeft zij 10 jaar als database management consultant gewerkt bij CCN (nu Experian) en Omnidata (nu Cendris).
Er werd gisteren ook het een en ander gezegd over de plannen van de adverteerdersclub:

De BVA wil zich verder ontwikkelen als professionele belangenbehartiger van adverterend Nederland. Naast de rol van waakhond en het bieden van transparantie zal BVA zich in 2006 nog nadrukkelijker toeleggen op advisering van de achterban.
Binnen de drie peilers Media, Contract & Samenwerking en Netwerkplatform zal het thema innovatie centraal staan. BVA zal haar leden voorbereiden op de digitale toekomst, die het medialandschap definitief verandert.

Het BVA bestuur is nu als volgt samengesteld:
M.J. (Mark) de Witte MBA (voorzitter)
Algemeen Directeur Bacardi Nederland

Mr. F.C. (Frans) Cornelis (vice voorzitter/secretaris)
Directeur Corporate Communicatie & Branding Randstad Holding

Drs. W.A.M. (Pim) Slierings (penningmeester)

H.N.A.L. (Herwin) van den Berg
Marketing Directeur Heineken

B.H. (Bert) Kamp
Communication Channel Manager Rabobank

P.F. (Patrick) Kuijsters
Directeur Marketing & Communicatie KPN

Mr. E.A. (Eelco) van Ravenswaaij
Ass. Vice President External Affairs Bacardi-Martini European Region
A. L. (Loïke) Stelwagen
Marketing Manager Heinz Holding

Drs. A. (Astrid) van den Oetelaar
Manager Communicatie P&G

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie