Beste Molblog
De Reclame Revu 2007 gaat niet door? Dan nemen wij, 3e jaars studenten van de Willem de Kooning Academie, het stokje wel over!
Waarom?
Omdat, als we niet ingrijpen, er een mooie traditie in Reclameland verbroken dreigt te worden. De Reclame Revu.
Voor, door en over de Reclamewereld. Hij zou uitgedeeld worden op de ADCN, en meegestuurd met de Adformatie. Mooie plannen, maar achteraf loze beloften. Het Wereldje reageerde teleurgesteld, want met name naar de beruchte fake advertenties in de Reclame Revu (ieder jaar weer goed voor veel creatieve lachjes) werd halsreikend uitgekeken.
Ook wij hebben onze hoofden gebroken over het thema van dit jaar: egocentrisch gedrag. Of egoïsme op de redactie een van de redenen is dat de Reclame Revu niet doorgaat, weten we niet.
Het lijkt erop dat we gewoon pech hebben? Maar hier laten we het niet bij zitten. Er zijn meer media in Reclameland, dus laten wij, werklustige studenten, de Reclame Revu op internet doorgaan.
Een alternatieve Reclame Revu, waarin je onder andere de door ons gemaakte fake ads kunt bewonderen.
Het stond al op Marketingfacts, maar door het paasweekend is het een beetje verwaterd. Zelf denken we dat het wel nieuws is, omdat de reclame revu gewoon een begrip is. En aanstaande donderdag (adcn lampen avond) gemist gaat worden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!