Danny Brugman gaat zich richten op het algemene bureaumanagement en de klanten van het bureau. Online oplossingen aandragen voor alle accounts wordt een belangrijk onderdeel van zijn werk.
Creative director Elif Algu kan zich met de komst van Brugman volledig richten op het creatieve werk, de strategie, en de visie van haar bureau.
'We hebben een serieuze groei ambitie voor dit jaar en samen met Danny kunnen we die volgende stap gaan maken', aldus Algu.
Brugman maakte eerder het bureau Urbanology groot, was creative director van het groene online lifestyleplatform Greenzine NL en zette zich in voor Stichting Batterijen. De overstap naar het in duurzaamheid gespecialiseerde Branding a Better World noemt hij logisch: 'Ik snap de visie van Branding a Better World volkomen. Daarmee bedien je de klanten die echt bij je passen en waarmee je kan groeien. Want die klant snapt en deelt onze missie om met elke campagne de wereld beter te maken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!