Chocomel doet naar eigen zeggen als eerste Nederlandse merk aan consumentactivatie via WhatsApp. Facebookgebruikers worden hierin opgeroepen om Chocomel aan hun WhatsApp vriendengroep toe te voegen om zo met elkaar kans te maken op toegang tot het Zwarte Cross festival en eventuele extra's.
De vriendengroepen maken kans door deel te nemen aan de zogenaamde Chocomel WhatsApp Challenges die Chocomel met hen aangaat in de WhatsApp groep. Van hun festivalervaring zal een videoverslag worden gemaakt.
De activatie is onderdeel van de social jaarstrategie van Chocomel die MEC Social heeft ontwikkeld. Marieke Rentmeester, Brand Leader Chocomel: ‘We zien dat onze jongere doelgroep 18 – 30 jaar veelvuldig gebruik maken van Whatsapp groepen in de voorbereiding van een festival. Daarom willen we met deze activatie op dit platform aanwezig zijn, en maken we op deze manier samen met onze fans content over een relevant onderwerp.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!