Samsung startte vorig jaar rond de feestdagen een zoektocht naar de mooiste wens voor 2016. Uiteindelijk werd de wens van Corné Rovers - een nieuwe Nederlandse feestdag: de 'Dag van het Geluk' - uitgekozen tot #EpicWish en won de winnaar een trip naar de Alpen en een bezoek aan 'Beck in actie'.
Tijdens de trip waren de avonturen van Rovers al te volgen via Instagram en Facebook, maar deze week lanceert Samsung een speciale campagnesite, waarop een interactieve film te vinden is van het gehele avontuur.
Hiermee biedt Samsung de kijker via zogenoemde 'sweet spots' extra content en wil het elektronicamerk laten zien onder welke ontberingen het kunstwerk tot stand is gekomen. Door 's nachts onder extreme weersomstandigheden door te werken wist Beck uiteindelijk het kunstwerk af te ronden en kon deze de volgende dag worden onthult aan een verraste winnaar.
De interactieve film is vanaf vandaag te bekijken op de campagnesite.
Adformatie | Samsung: #EpicWish | Cheel
Credits
Bureau: Cheel
Creatie: Ton van Jole, Björn Diemer, Taco Zuidema
Account: Janita Veenstra, Mariska Kloezen
Agency Producer: Melissa Nieveld
Strategie: Ernst-Jan Koomans
Verantwoordelijk bij Samsung: Nathalie Magnee, Laurens Pot, Marius Klijzing, Gerben van Walt Meijer
Mediabureau: Starcom
Regisseur: Felix Urbauer
Productie: Feit Film
Editor: Daniel Kundrat, Maurik de Ridder
Online & Grading: De Grot
Sounddesign & mixage: Marcel Bultman, Postoffice
Fotografie: Pascal Imhof
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!