Cas Boland nieuwe marketingbaas Van Gogh

’Een sterk merk met een grote internationale allure met een prachtige missie’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sinds 1 september is Cas Boland het nieuwe Hoofd Marketing van het Van Gogh Museum. Boland gaat leiding geven aan het team Marketing dat verantwoordelijk is voor merk, marketing, marketingcommunicatie, trade & sales. Boland komt uit de culturele sector en was verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en sales van TivoliVredenburg in Utrecht. In 2014 werd hij door vakgenoten uit de live muziekindustrie uitgeroepen tot ‘Beste Marketeer’. Boland studeerde Communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit en volgde NIMA-B.

Positionering
Boland: ‘Het Van Gogh Museum is een sterk merk met een grote internationale allure, gevoed vanuit een dynamische organisatie met een prachtige missie. Ik ben dan ook enorm enthousiast een bijdrage te gaan leveren om de positionering van het Van Gogh Museum te verstevigen en verder uit te bouwen. Ik val echt met mijn neus in de boter.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie