Mark Woerde en Bram Tervoort over de ongelofelijk succesvolle week van Lemz:
Creatief Daniël Sytsma en Boris Nihom, sinds kort partner bij Achtung!, maken onderdeel uit van de nieuwe generatie bij het (digitale) bureau. Wat heeft Cannes ze gebracht? En er is nieuws: Achtung! heeft recent 2 pitches gewonnen.
Reinier Steures (Natwerk), spreker in Cannes over talent, en Heleen Hidskes (strateeg Ogilvy) vertellen over Rauw, platform voor reclametalent in de breedtse zin.
Regisseur en creatief Roel Welling won vorig jaar met Wefilm vier Leeuwen. Dit jaar is hij jurylid in de categorie Film Craft. Hij zag ruim duizend films. Wat viel hem in al dat beeldgeweld op? 'De tijd dat reclame alleen maar mooi is, is voorbij.'
IAB wil creativiteit in digital stimuleren. Bestuurslid Nathalie Peters (Mediabrands) vertelt over de activiteiten van het Interactive Advertising Bureau tijdens het reclame-walhalla. 'Techniek en creatie komen samen in Cannes.'
Mede-oprichter van online productiemaatschappij MediaMonks, Wesley ter Haar, is jurylid in de categorie Cyber. Bert Hagendoorn vraagt hem naar zijn bevindingen. Ter Haar vertelt ook over het nodige eremetaal dat MediaMonks binnensleepte. En passant maakt hij nieuws bekend: MediaMonks opent de volgende vestiging in Hollywood.
ADCN-directeur Dinesh Sonak is in Cannes om te inventariseren waar creatief Nederland staat en waar het heen moet. De ADCN wil van Nederland immers het beste bureau van de wereld maken. 'Volgend jaar Holland Heineken House in Cannes.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!