(Campagne) TweetFighter van Hi

Hi heeft in samenwerking met Red Urban een campagne vanuit mobile first-gedachte gelanceerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is een social game waarbij consumenten hun sociale krachten onderling kunnen meten. ‘Het speelt in op de trend dat jongeren hun sociale status steeds belangrijker vinden’, aldus Hi.

Jongeren laten hun status steeds vaker laten afhangen van hun sociale kracht. Twintig procent van de jongens denkt zelfs dat een goede post op Facebook hun aanzien een boost geeft bij vrienden, vergeleken met meisjes (14 procent), blijkt uit een onderzoek van het mobiele merk.

In de stijl van een retro 16-bit arcade vechtgame kunnen jongeren de strijd met anderen aangaan aan de hand van hun Twitter-, Facebook- en Instagramprofielen. De hoeveelheid tweets, posts, likes, retweets en tags bepalen de sociale kracht en dus of men een TweetFight van een vriend, volger of vreemde weet te winnen.
TweetFighter is ontwikkeld om Hi’s nieuwe All you can Tweet, Post & Whatsapp-propositie online onder de aandacht te brengen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie