Buutvrij pakt uit met schattige theecampagne

Met een vernieuwde site en uitgebreide pre-roll campagne hoopt Clipper Tea meer naamsbekendheid op te bouwen in Nederland.

Het theemerk werd dertig jaar geleden opgericht door twee broers in het Britse Dorset en ontwikkelde zich tot het eerste Fairtrade theemerk van Groot Brittannië. In 2012 werd het merk onderdeel van , marktleider op het gebied van biologisch eten en drinken, en een jaar later stak het merk voor het eerst het Kanaal over richting de Nederlandse markt.

Every Reason To Love Clipper Tea

‘Het wordt wel de Tony’s Chocolonely onder de theemerken genoemd’, vertelt , creative partner . ‘Maar niemand in Nederland weet dat nog. Er is zo veel te vertellen over Clipper, dat dit nooit allemaal in één uiting ging passen. Daarom hebben we een brede branded content campagne ontwikkeld.’

De en de pre-rolls zijn sinds 18 februari te bekijken:

Started in &;84 by Two Tea Enthusiasts

Most Delicious Tea Ingredients

Only 100% Natural Ingredients

Credits
Concept: Buutvrij for life
Copy & art direction: Buutvrij for life
Audio: Audentity
Animatie: Studio WhooHoo
Verantwoordelijk bij klant: Suzanne Nijenhuis, Pim van Buuren, Brieke Hillen
Verantwoordelijk bij bureau: Bing Gall, Valerie van den Huijsen
Website: Kaliber Interactive

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie