Volgens BSUR Amsterdam waren de versterkingen nodig, gezien het groeiende aantal internationale klanten.
David Koop gaat aan de slag als de nieuwe head of strategy. Met ruim vijftien jaar ervaring bij onder andere JWT, TBWA\, Lost Boys en FHV/BBDO heeft hij ervaring met het ontwikkelen van merken met als doel om mensen te bewegen en te motiveren. Hij is altijd nieuwsgierig naar wat mensen drijft en hoe dit de perceptie en het gedrag van mensen beïnvloedt. Naast zijn werkzaamheden geeft Koop les op de Applied University of Amsterdam en de Miami Ad School.
De Britse Dan Colgan is een account director die zes jaar geleden naar Amsterdam verhuisde. Hij startte zijn carrière bij Grey London, voordat hij vertrok naar Wieden+Kennedy en 180 Amsterdam. Daar werkte hij onder andere voor klanten als Procter & Gamble, EA Sports, Heineken en Coca-Cola.
Paul Parolin is de derde nieuwe kracht, een Canadese creatief met een achtergrond in de art direction, design en digital. Hij zal aan het creatieve team worden toegevoegd als associate creative director en gaat nauw samenwerken met creative director Shandor Gancs. Parolin’s werk is internationaal veel bekroond bij onder andere de Cannes Lions, The One Show en FWA. Veel van zijn werk is daarnaast gepubliceerd op WIRED, Creativity Online, Applied Arts en YouTube's official feed.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!