Met de bureaucampagne ‘Unforce the meeting’ nodigt Brandstichting Amsterdam marketeers en brandmanagers uit om deze zomer te komen praten. Over de moderne reclamerealiteit, nieuwe samenwerkingen en de toekomst van het vak. Maar dan wel met een kokosnoot, in een luchtballon of met een BBQ op een boot.
‘Leuk is beter dan vervelend. Logisch, maar toch is dat in ons vak nog niet de standaard’, aldus Ruben Smit, oprichter van Brandstichting Amsterdam. ‘Terwijl het, met de komst van digitaal, merken zoveel verder kan brengen. Perceptie en gedrag beïnvloeden, iets oprechts opbouwen, oftewel "unforced awareness". Daar geloven wij in. En als we daarin geloven, moeten we dat natuurlijk vanaf het eerste moment nastreven.’
Brandstichting werkt voor klanten als ING, Interpolis, Vogel’s, Boon en Hot Wheels. De campagne 'Unforce the meeting' loopt tot 22 september. Aanmelden kan via de site.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!