Om het gat tussen awareness en bereik te verkleinen en de penetratie in de cottage cheese-markt te verhogen werden via het bureau Brand Your Party 600 ambassadeurs geselecteerd die op kantoor met hun collega’s gebruik konden maken van een Hüttenkäse-kist.
Kist op kantoor
De kist bevatte naast zeven Hüttenkäse-verpakkingen biologische zalm, avocado's, tomaatjes, radijs, een Grand Mère-brood van 1,5 kilo van het Vlaamsch Broodhuys en diverse kruiden. 6.000 collega’s hadden op deze manier een lunch van Hüttenkäse. Daar bovenop kreeg iedereen nog twee goodiebags.
De campagne werd uitgerold via Facebook, Instagram en LinkedIn. Met deze actie werd een engagementratio behaald van 2,4%, meer dan 1,1 miljoen impressies en een bereik van bijna 400.000 vrouwen die van gezond eten houden. 64% van alle ambassadeurs plaatsten iets op social media met de hashtag #jedagelijksebroodjegezond.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!