Afgelopen weekend heeft Hoya tijdens een internationale optiekbeurs in Parijs Yuniku gepresenteerd. Dat is ’s werelds eerste 3D-maatwerkbril volledig ontworpen rondom optimaal zicht van de drager. Hiermee presenteert Hoya een volledige ‘vision-centric’ oplossing. Het proces van het aanmeten van een bril begint bij Yuniku niet meer met het passen van allerlei monturen maar met het maken van een scan van het gezicht en het bepalen van de benodigde zichtcorrectie. Het montuur wordt vervolgens ontworpen op basis van die unieke parameters.
Om te benadrukken dat de brillen worden gecreëerd op basis van het unieke gezicht van de klant heeft Brand New Telly een campagne ontwikkeld die draait om de uniciteit van gezichten. 'In alle soorten en maten en met iedere emotie. En dat in een echte, rauwe vorm. Niet gestileerd en met gladde modellen.'
Voor de campagne wist Brand New Telly Anton Corbijn te strikken. Mirjam van Dijk, Head of Production Brand New Telly: 'Wij produceren ‘in house’. Dat betekent dat ik met mijn team elke keer op zoek ga naar de aller beste makers voor de job. Zoals altijd hebben we hoog ingezet. Op het verlanglijstje van de creatieven stond een van de beste portretfotografen van Nederland: Anton Corbijn. En dat is ‘em ook geworden! Hij heeft zowel de fotografie voor zijn rekening genomen als de montage van een parallax video met de foto’s als basis.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!