Bol.com & Lego lanceren platform waarop kinderen speelfilmpjes kunnen maken

Uitgangspunt: de fantasie en creativiteit van kinderen aan te scherpen en te prikkelen.

Bol.com lanceert in samenwerking met Lego het kidsplatform Speelfilmpjes voor en door kinderen. 

Bol.com: ‘In deze creatieve en educatieve online omgeving kunnen kinderen van 2 tot 14 jaar zich volledig onderdompelen in de wereld van LEGO-speelgoed. Speelfilmpjes voor en door kinderen is een kidsplatform waar kinderen al spelenderwijs kunnen leren en hun fantasie de vrije loop kunnen laten.’ 

Kinderen kunnen filmpjes bekijken, maar ook zelf ‘speelfilmpjes’ maken en delen. Ze kunnen gebruikmaken van een scriptgenerator, geluidseffecten en diverse achtergronden om zo een echt filmpje te maken. Ze kunnen hun filmpjes online en via sociale media delen.

Het uitgangspunt van het kidsplatform is om de fantasie en creativiteit van kinderen aan te scherpen en te prikkelen.  

Lego en Bol.com geven aan dat dit platform een combinatie is van twee trends: de populariteit van Lego onder kinderen en die van vlogs en unboxing video’s.
Bol.com werkte voor de ontwikkeling van het online kidsplatform samen met creatief bureau Born05 uit Utrecht.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie