Het vorig jaar begonnen mediabedrijf is verantwoordelijk voor de reclameverkoop van merken van FOX International Channels, Discovery Networks Benelux en Viacom International Media Networks.
Het kijkersaandeel van de zenders die BrandDeli vertegenwoordigt steeg de eerste negen maanden van 2015 in het belangrijke primetime tijdvak naar 9,7 procent. Dat is een record, zo meldt BrandDeli. Over de gehele dag is dit aandeel 16,9 procent (SKO, 20 t/m 49 jaar, inclusief uitgesteld kijken op de dag van uitzenden)
Op de advertentiemarkt realiseert BrandDeli over de eerste drie kwartalen als het gaat om de advertentiebestedingen een groei van 49 procent.
Allard Ruyl, ceo BrandDeli: 'Met een team gedreven mediaprofessionals hebben we dit fantastische resultaat neergezet. De groei toont aan dat de commerciële propositie van BrandDeli aanslaat en dat we hiermee inspelen op een behoefte in de advertentiemarkt. We zagen dit jaar het aantal adverteerders groeien met 50 procent. Met deze mooie groeicijfers heeft BrandDeli een hoger bestedingsaandeel gerealiseerd en is de concurrentiepositie aanzienlijk verbeterd. Ik ben dan ook enorm trots op dit resultaat.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!