Met de crossmediale campagne wil Beslist.nl zijn merkbekendheid vergroten en direct verkeer naar zijn website genereren.
De springplank voor de campagne wordt gevormd door tv-commercials die – afhankelijk van het jaargetijde – inhaken op een behoefte. Zo startte het online winkelcentrum afgelopen zomer de campagne met een commercial over terrasverwarmers.
Wintermode
Met nieuwste commercial wil Beslist.nl zijn aanbod wintermode onder de aandacht brengen. In de film vraagt een meisje aan haar moeder of ze een nieuwe winterjas mag uitzoeken. Even later in de film zien we het gezin wandelen op het strand, vergezeld door een stralend meisje in haar nieuwe roze winterjas.
De campagne is op 12 oktober van start gegaan op radio, televisie en online.
Credits
Bureau: Open Now
Beslist.nl: Simon Kram (offline), Ralph Remkes (online)
Research: Neurensics, SAMR
Creatie: Léon van Hooijdonk, Hylke Kuyper
Account: Sandra Burger
Regisseur: Rick Lenzing, Wannes Destoop
Productie: In Case of Fire
Muziek en geluid: Sound Circus
Online: StormMC, Storm Insights