Premium

Beslist.nl geeft campagne 'beslissen met zekerheid’ vervolg

Open Now is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de crossmediale campagne wil zijn merkbekendheid vergroten en direct verkeer naar zijn website genereren.

De springplank voor de campagne wordt gevormd door tv-commercials die – afhankelijk van het jaargetijde – inhaken op een behoefte. Zo startte het online winkelcentrum  met een commercial over terrasverwarmers. 

Wintermode
Met nieuwste commercial wil Beslist.nl zijn aanbod wintermode onder de aandacht brengen. In de film vraagt een meisje aan haar moeder of ze een nieuwe winterjas mag uitzoeken. Even later in de film zien we het gezin wandelen op het strand, vergezeld door een stralend meisje in haar nieuwe roze winterjas. 

De campagne is op 12 oktober van start gegaan op radio, televisie en online.

Credits
Bureau: Open Now
Beslist.nl: Simon Kram (offline), Ralph Remkes (online)
Research: Neurensics, SAMR
Creatie: Léon van Hooijdonk, Hylke Kuyper
Account: Sandra Burger
Regisseur: Rick Lenzing, Wannes Destoop
Productie: In Case of Fire
Muziek en geluid: Sound Circus
Online: StormMC, Storm Insights

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie