Dat blijkt uit de Online Bereikcijfers GfK DAM van februari.
In februari is het bereik van Snapchat onder 13-24 jarigen gestegen naar 29 procent. In januari was dat 26 procent en in het vierde kwartaal van 2015 21 procent.
Snapchat bereikt meer jonge vrouwen dan mannen. De gebruiksintensiteit voor deze app ligt erg hoog, het sterkst bij jonge mannen. Meer dan de helft van de bereikte jonge mannen gebruikten de app meer dan 20 dagen in februari, terwijl dit percentage op 33 procent ligt bij jonge vrouwen.
Mobiel
De mobiel heeft het grootste aandeel in het bezoek van websites en apps: 48 procent (1 procent meer dan in januari). Pc/laptop en tablet zijn gelijk in aandeel: 26 procent.
Bereiksranglijst
In de bereiksranglijst - alle platformen - is Funda de top-20 binnengekomen en behoren Instagram, Pinterest, Dropbox en Spotify tot de grotere stijgers.
In de bereiksranglijst smartphone blijft WhatsApp bovenaan, is YouTube in de top-10 een plaats gestegen en staat de NOS nu op een elfde plaats.
Alle lijsten staan hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!