In Nederland krijgt één op de zeven vrouwen borstkanker. Een getal dat borstkanker heel dichtbij brengt, want denk maar eens aan zeven vrouwen in je omgeving die je dierbaar zijn. Met dit inzicht ontwikkelde The Odd Shop een campagne waarbij de kijker zelf een rol krijgt.
Onderdeel van de campagne is een film die speciaal is ontwikkeld voor de smartphone. Hier wordt op een slimme manier gebruik gemaakt van het spiegelende effect dat zwart beeld geeft op je telefoon. De campagne ‘Doneer jij voor jezelf?’ moet hiermee het besef vergroten dat het ook jou kan overkomen.
De campagne is vanaf vandaag live en bestaat uit tv, radio, social media, print, outdoor en display advertising.
Credits
Titel : Doneer jij voor jezelf?
Klant : Pink Ribbon
Eindverantwoordelijke Pink Ribbon : Indira Balgobind, Nicolette Salden
Bureau : The Odd Shop
Creatie : Thomas Overweg, Tim Visser, Jeena van der Heul
Creatieve directie : Niels de Wit, Robert van der Lans
Strategie: : Oscar Hamming
Account : Iris Veenstra, Jip van den Bergs, Orfee Goedkoop
Design : David de Greef, Bas Aarse
Regisseur : Jaap Vliegenthart
Producer : Lisette Kooijman / JVF produkties
D.O.P. : Rutger Storm
Edit : Pim van der Pas / MRTN
Grading : Qianwei Tong / Captcha
Muziek en audio design : Sounds Like Film / Nando Eweg
Productie Radio : Sounds Like Film / Nando Eweg
Fotografie : Jaap Vliegenthart
Post-Productie fotografie : Rutger Luijs / Luminous CI
Mediabureau : Zigt
Lithografie : Straight
Online bureau : Storm Digital
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!