Alle vrouwen van Nederland krijgen rol in nieuwe campagne Pink Ribbon

Het is weer borstkankermaand. Het Pink Ribbon thema voor dit jaar: Doneer jij voor jezelf?.

In Nederland krijgt één op de zeven vrouwen borstkanker. Een getal dat borstkanker heel dichtbij brengt, want denk maar eens aan zeven vrouwen in je omgeving die je dierbaar zijn. Met dit inzicht ontwikkelde The Odd Shop een campagne waarbij de kijker zelf een rol krijgt.

Onderdeel van de campagne is een film die speciaal is ontwikkeld voor de smartphone. Hier wordt op een slimme manier gebruik gemaakt van het spiegelende effect dat zwart beeld geeft op je telefoon. De campagne ‘Doneer jij voor jezelf?’ moet hiermee het besef vergroten dat het ook jou kan overkomen.

De campagne is vanaf vandaag live en bestaat uit tv, radio, social media, print, outdoor en display advertising.
 

Credits 

Titel : Doneer jij voor jezelf? 

Klant : Pink Ribbon 

Eindverantwoordelijke Pink Ribbon : Indira Balgobind, Nicolette Salden 

Bureau : The Odd Shop 

Creatie : Thomas Overweg, Tim Visser, Jeena van der Heul

Creatieve directie : Niels de Wit, Robert van der Lans 

Strategie: : Oscar Hamming 

Account : Iris Veenstra, Jip van den Bergs, Orfee Goedkoop 

Design : David de Greef, Bas Aarse 

Regisseur : Jaap Vliegenthart 

Producer : Lisette Kooijman / JVF produkties 

D.O.P. : Rutger Storm 

Edit : Pim van der Pas / MRTN 

Grading : Qianwei Tong / Captcha 

Muziek en audio design : Sounds Like Film / Nando Eweg 

Productie Radio : Sounds Like Film / Nando Eweg 

Fotografie : Jaap Vliegenthart 

Post-Productie fotografie : Rutger Luijs / Luminous CI 

Mediabureau : Zigt 

Lithografie : Straight 

Online bureau : Storm Digital

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie