Adfactor wil met Snapchat advertising inzetten op momentmarketing

Via het influencers-portfolio kunnen adverteerders hun boodschap onder de aandacht brengen bij een jong publiek.

Phileas Fox, directeur Adfactor: “Snapchat is vooral heel geschikt voor momentmarketing, iets waar Adfactor steeds vaker voor kiest. ​Denk aan het promoten van aan het weer gerelateerde acties of acties die passen bij feestdagen of uitslagen van sportwedstrijden. Daarnaast zien we dat ons Snapchatportfolio zich blijft uitbreiden, vooral op het gebied van Food, Fashion, Beauty, Health en Travel. Het is daarom een logische stap voor ons om actief te laten zien hoe advertising en Snapchat succesvol samenkomen.&;

Adfactor heeft Ramon Lukkien aangesteld om de Snapchat advertising verder te ontwikkelen.

Snapchat is het snelst groeiende sociale netwerk ter wereld, vooral onder jongeren. Zo&;n 100 miljoen dagelijks actieve gebruikers kijken elke dag opnieuw zo’n 8 miljard ‘Snaps’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie