Achmea koos voor Mindshare 'in verband met de sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights en de innovatie kracht van het mediabureau', zegt Ursula Hulsmeijers, Communication Channel Manager Achmea. 'Daarnaast sluit het operating framework van Mindshare goed aan bij de strategische media-aanpak van Achmea. Mindshare gaat werken voor alle merken van Achmea, waaronder Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO.
Hulsmeijers meldt dat Achmea samen met Mindshare de mediacommunicatie verder wil vernieuwen. 'Consumer insights en journeys zijn daarbij het centrale vertrekpunt.'
Ruud de Langen, CEO Mindshare: 'Via onze werkwijze van Adaptive Marketing dragen we bij aan het realiseren van de marketingdoelstellingen van de merken. We ondersteunen de te voeren regie naar een verbonden benadering van media en de continue optimalisatie hiervan.'
De samenwerking begint officieel per 1 juli 2016. Er worden geen financiële details bekend gemaakt rond de samenwerking met Mindshare.
Pitchproces
Achmea begon in oktober vorig jaar met de mediapitch. Er zouden uiteindelijk naar verluidt vier bureaus zijn overgebleven, waaronder winnaar Mindshare.
Het omvangrijke media-account is nu nog in handen van OMD Nederland, een samenwerking van zo'n elf jaar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!