Meer dan 60 marketeers kwamen dinsdag bij elkaar en werden getrakteerd op nog veel meer feiten en inhoudelijke cases. De sterke sprekers line-up bestond uit TNS-NIPO, Wakoopa, Adyen, One-Stop-Webshop, Marktplaats en bol.com
Mobile First kennispartner TNS-NIPO gaf inzicht in de cijfers van haar Mobile Life onderzoek met 48.000 conversaties in 58 landen. Hieruit blijkt dat Zuid-Korea aan kop gaat met het gebruik van mobiel internet, Nederland neemt een midden positie in.
Naast de primeur van Adyen en de cijfers van TNS-NIPO was de officiële lancering van Shopreme een hoogtepunt. Shopreme is een nieuw bureau gericht op Apple's couponning dienst en naar eigen zeggen de eerste speler die zich hier volledig op richt.
De presentaties van One-Stop-Webshop, Marktplaats en bol.com gaven de marketeers een inzicht in hun mobiele strategie en de meest belangrijke/relevante learnings.
Mobile First is een 2 maandelijks, invite only event voor adverteerders en uitgevers en wordt georganiseerd door TMG, Hyves en Mobilzyr.com. Het DNA van de Mobile First events bestaat uit praktische informatie gebaseerd op data, cases en ervaringen, binnen een sterk netwerk. Deze kenmerken komen terug in de presentaties en activiteiten en worden gedeeld door interessante partijen die een beter inzicht, nuttige kennis en concrete keuzes bieden. De volgende Mobile First is in februari, datum zal later worden gecommuniceerd via www.mobilefirst.nl
MobileMarketing.nl 2012
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!