'24 Uur van de Reclame' wordt '24Festival'

De naam '24Festival' sluit volgens de organiserende BVA en VEA beter aan bij de dynamiek van de communicatie-, media- en marketingwereld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

24Festival beoogt een breder platform te zijn dat de verschillende doelgroepen alle doelgroepen uit de creatieve, marketing- en mediabranche aanspreekt en omarmt, zo melden de organiserende BVA - bond van adverteerders - en de VEA - vereniging van toonaangevende communicatieadviesbureaus. 

Het festival is een dagvullend evenement, dit jaar op 7 oktober in De Stadsschouwburg en op het Leidseplein in Amsterdam. 

Bureaus, adverteerders, media-exploitanten, content producenten, uitgevers, fotografen en regisseurs kunnen tijdens 24Festival laten zien wat de economische en maatschappelijke relevantie is van hun werk en wat de toekomst het vak gaat brengen.

24Festival wil inspiratiebron en ontmoetingsplaats zijn voor studenten, starters, young professionals, ceo&;s en marketing directors. 

Deze ambities hadden BVA en VEA ook al bij de voorgaande edities van &;De 24 uur van de Reclame&;, maar er was behoefte aan nieuw elan en ook aan het laten herleven van een echt festivalgevoel. 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie