‘Het nieuwe reclamemodel moet zich vooral bewust zijn dat er een cultuuromslag heeft plaatsgevonden, en dat merken vandaag de dag anders gebouwd moeten worden’
(Gareth Kay)
‘De huidige stand van zaken weerspiegelt een totaal gebrek aan creativiteit bij adverteerders’
(Paolo Gaudiano)
‘Creativiteit kan en moet veel meer doen dan het dramatiseren van marginale productverschillen. Merken moeten veel meer eisen van hun bureaus’
(Thomas Kolster)
‘We jagen constant aan achter nieuwe manieren van hetzelfde doen’
(Gareth Kay)
‘Vandaag de dag is digitale reclame bijna ondraaglijk geworden’
(Paolo Gaudiano)
‘Inhoudelijk verschilt reclame te weinig van die van 60 jaar geleden, toen tv doorbrak’
(Gareth Kay)
‘De reclame van Dyson zit ingebakken in het product en wordt daardoor iets wat je voelt, niet iets wat je verteld wordt’
(Gareth Kay)
‘Als onze snelwegen waren ontworpen door adverteerders, dan sprongen er telkens billboards midden op de weg als we langsreden’
(Paolo Gaudiano)
‘Merkbouwers moeten zichzelf ingraven in de waardeketen’
(Martin Skibsed en Rasmus Bech Hansen)
‘Adverteerders moeten samen met uitgevers focussen op technologieën die content en reclame meer op één lijn brengen en daarmee de klantervaring verbeteren’
(Paolo Gaudiano)
Lees het complete verhaal in Adformatie 22.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!