Overslaan en naar de inhoud gaan

Wrangler op zoek naar bureau in Europa

Wrangler neemt afscheid van Fred & Farid en zoekt een nieuw creatief bureau in Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De pitch wordt aangestuurd vanuit het Europese hoofdkantoor in België.

Fred & Farid maakte hoogstaand creatief werk voor het Amerikaanse jeansmerk en won in 2009 een Cannes Grand Prix (press) met &;We are animals&;. Het contract met het Franse bureau liep eind vorig jaar af en werd niet vernieuwd.

Volgens Fred & Farid oprichters Frédéric Raillard en Farid Mokart heeft het niet verlengen van het contract te maken met de komst van een nieuwe marketingbaas bij Wrangler. &;Die vindt onze "We are animals" campagne niet leuk. Soit. Onze "We are animals" campagne vindt hém niet leuk.&;

De verwachting is dat de pitchlijst voor Wrangler nog deze maand bekend wordt.

Voordat Fred & Farid het creatieve account in Europa in handen kregen, was BSUR het bureau voor Wrangler.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in