Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G heeft last van snorrentrend

Snorren en baarden zijn hip en dat drukt de verkoop van P&G-scheerproducten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De hipstersnor, het artistieke baardje en de nonchalante ‘drie-dagen-stoppelbaard’ mogen dan helemaal hip zijn, niet iedereen is daar even blij mee.

related partner content for mobile comes here

Procter & Gamble verklaarde vrijdag dat de comeback van gezichtsbeharing de inkomsten in het tweede kwartaal nadelig hadden beïnvloed, doordat er minder scheerproducten werden verkocht.

Zo zakte de nettowinst naar 3.4 miljard, ten opzichte van 4.1 miljard in hetzelfde kwartaal vorig jaar. Vooral de verkoop van Gillette scheermesjes, scheergel en Braun scheerapparaten had onder de snorrentrend te lijden.

Wel bleef de omzet met 22.18 miljard naganoeg stabiel.

Volgens Procter & Gamble kan het verlies dat de gezichtsbeharingstrend veroorzaakt, worden gecompenseerd door de toenemende populariteit van lichaamsontharing ofwel body grooming bij mannen.

Dus als we P&G mogen geloven: een ruwe kop op een glad lichaam, das helemaal 2014. Dat u het weet.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in