Op marketing-online.nl staat de uitkomst van een Motivaction-onderzoek onder journalisten naar de dienstverlening van de PR-afdeling van een aantal telecom en ICT-bedrijven.
KPN doet het volgens de journalisten goed, maar UPC zit echt in de kelder.
Als het op 'bereikbaarheid en reactiesnelheid van de woordvoerders', 'de nieuwswaarde van persberichten', 'de kwaliteit van de informatie', 'het kennisniveau van de woordvoerder', 'toegankelijkheid van het management ', 'samenwerking met en openheid van woordvoerders' en 'proactieve benadering van journalisten' aankomt scoort UPC slecht.
Wat is er aan de hand bij UPC?
Dat de klantvriendelijkheid en het serviceniveau sterk achterblijft wisten we al, maar kennelijk is de onderneming ook niet sterk in het bedienen van de media.
Ik zat zelf eveneens in het onderzoek en moet zeggen dat ook mijn ervaringen met het bedrijf om te huilen zijn. De woordvoerder belt niet terug en je merkt aan alles dat UPC geen boodschap heeft aan de buitenwereld.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!