Unlimited-propositie van T-Mobile trekt drommen nieuwe klanten

69 duizend nieuwe klanten in Q1, de telco scoort met het aanbod van ongelimiteerde mobiele data voor een vaste prijs.

Het abonneebestand van T-Mobile groeide in een jaar met 250 duizend, het vorige kwartaal kwamen er nog 69 duizend nieuwe mobile klanten bij. De omzet uit mobiele telefonie bleef daarbij nagenoeg stabiel, terwijl de brutowinst met een kwart opliep naar 110 miljoen euro, maakte het telecombedrijf donderdag bekend.

T-Mobile startte begin dit jaar met een nieuwe abonnementsvorm: T-Mobile Go Unlimited NL, waarbij abonnees iedere dag opnieuw 5 GB aan data krijgen (en als die op zijn, kunnen ze 'GB-aanvullers' aanvragen, weliswaar op een lagere snelheid). Ongelimiteerde mobiele data dus, voor een vaste prijs van 35 euro. T-Mobile zegt dat het met het nieuwe abonnenement zowel bij consumenten als op de zakelijke markt scoort. Vooral veel kleine ondernemers vinden het aanbod interessant. Het totaal aantal mobiele abonnementen van het bedrijf in Nederland steeg vorig kwartaal tot meer dan 3 miljoen.

Eind vorige maand kwam T-Mobile nog met een nieuwe campagne waarmee het wil aantonen dat het mobiele netwerk van de provider staat als een huis. (Premium content.) Of die campagne vruchten afwerpt zal op zijn vroegst te zien zijn in de cijfers van Q2.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie