Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft vandaag de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt.
In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2009:
· · Handboek Online Marketing door Patrick Petersen
· · Cross media concepting door I. Reynaert, D. Dijkerman, N. Fokkema
· · Marketing aan de top door Ruud Frambach en Peter Leeflang
De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2009 vindt plaats in de avond van 24 november op de Vrije Universiteit van Amsterdam.
Als belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2009 geldt in hoeverre de auteur er in geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven.
Daarnaast moet het boek in het 2008 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketing vakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.
De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2009 wordt voorgezeten door:
- - Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
De juryleden zijn:
- - Prof.dr.mr. ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Delft)
- - Drs Tim de Boer (directeur Pleon)
- - Drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Association)
- - Drs. Arend-Jan Nijhuis (Programma Manager ING)
- - Ing. Bjørn Hascher (uitgever/hoofdredacteur vakblad ITcommercie)
- - Mijke Post (redacteur vakblad Marketing Tribune)
- - Egbert Jan van Bel (onderzoeker, auteur, docent)
De aanleiding voor het introduceren van de PIM Marketing Literatuurprijs 2009 is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandse marketing vakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en sales managers te brengen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!