Thuisbezorgd.nl sneller met hybride chat

De serviceafdeling van Thuisbezorgd.nl heeft de afgelopen maanden de hybride chat-app Casengo getest. De organisatie is dankzij de app in staat geweest om klantvragen twee keer zo snel af te handelen. De open bètaversie van Casengo is vanaf deze week voor de markt beschikbaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

E-mails die vanuit Casengo worden verstuurd, bevatten een link die de klant in staat stelt te reageren via chat. Een welkome handigheid voor Thuisbezorgd.nl. Volgens Dick Franken, country manager Nederland van moederorganisatie Takeaway.com, hebben 50 medewerkers gedurende drie maanden ruim 1.000 klantvragen per week afgewerkt met Casengo. ‘Vroeger kostte het ons circa zes minuten om zo'n vraag goed te beantwoorden. ‘Nu nog slechts twee. Het verraste ons hoezeer onze klanten openstonden voor hybrid messaging: blij verrast schakelden ze over van e-mail naar chat.'

Casengo plaatst ook alle interacties rondom een klantvraag op één tijdlijn, zoals bij Facebook. Het communicatiekanaal speelt daarbij geen rol. ‘We willen het bedrijven makkelijker maken hun klanten direct het juiste antwoord te bieden,’ zegt Casengo-ceo en oprichter Floris van der Veen. ‘In het huidige twittertijdperk eisen klanten een toereikend antwoord – en wel meteen. Lukt dat je niet? Je concurrent vast wel.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie