Marktonderzoekbureaus SmartAgent en MarketResponse gaan vandaag samen verder onder de naam SAMR. Het bedrijf zegt kansen voor opdrachtgevers tastbaar te willen maken. Door het accent te verleggen van data verzamelen naar data toepassen, wil SAMR inspelen op veranderingen in de markt. De identiteit wordt ondersteund door een nieuwe huisstijl.
Paulien Schieven, Director Sales & Marketing bij SAMR: ‘In onze ervaring was de grootste uitdaging voor bedrijven om informatie te krijgen over de markt en hun klanten. Die is nu vaker al voor handen. De juiste data vinden en combineren voor het juiste doel en omzetten in bruikbare toepassingen, daar liggen tegenwoordig kansen voor organisaties. En dat is precies waar we ons in specialiseren.’
Nieuw domein: marktvinden
In de aanloop naar de samenvoeging zijn diensten toegespitst op het nieuwe domein. Schieven: ‘We hebben toegewerkt naar bredere benadering van onze klantvraagstukken. Dat houdt in dat diensten zijn ingericht op het vinden en aanreiken van kansen en dat er meer nadruk ligt op het inspireren in plaats van het informeren van de klant.’
SAMR werkt voor Nederlandse bedrijven in diverse branches, waaronder merken in de financiële dienstverlening, retailsector, energiesector, zakelijke dienstverlening, overheid, wonen en vastgoed. SAMR is gevestigd in Leusden en telt 60 vaste medewerkers en een Associate Partner netwerk.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!