Schoenenreus leefde op te grote voet

“Kan niet is dood” Schoenenwinkels verkeren in zwaar weer. Ook Scapino, Dolcis en Manfield hebben het moeilijk, kondigde Frank de Moor, CEO va McIntosch deze week aan. Het Zalando effect, dat enkele jaren geleden nog maar, voor onmogelijk werd gehouden. “Mensen kopen geen schoenen via internet. Die moet je passen en voelen”.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het kan dus wel.

Naar schatting zet Zalando ruim €200 mio om. Da’s 10% van de totale markt en ruim twee keer meer dan de €80 mio van Schoenenreus. Deze keten leefde met 200 filialen op te grote voet en vroeg vorige week surseance aan,, ging failliet en start door met een nieuwe formule, 65 filialen minder en gaat vol aan de gang met internet. Nu kan het dus wel!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie