Philips OEM wint Golden Marcom Award met portal van TriMM

'My Technology Portal' wint de Golden Marcom Award voor portals.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is bedoeld voor OEM-klanten van Philips Lightning die toepassingen maken voor binnen- en buitenverlichting. De informatie die zij nodig hebben om producten te bestellen, was voorheen alleen beschikbaar via de accountmanager. Philips schakelde internetbureau TriMM in om dit proces efficiënter te laten verlopen en meer aandacht te schenken aan klantcontact. Het bureau ontwikkelde My Technology Portal.

Functionaliteiten

In het portal kan de klant samples aanvragen, bestellingen plaatsen en zien welke productlanceringen op de planning staan. Ook kunnen klanten technische informatie opvragen en direct vragen stellen aan de accountmanager.

Award

Marc Woesthuis, directeur van TriMM: &;Ik denk dat we samen met Philips een portal hebben gebouwd die ervoor zorgt dat klanten een persoonlijk gevoel houden bij het contact met het bedrijf. Want een klant die zich alleen gelaten voelt in een nieuwe maar onpersoonlijke interface, blijft niet lang klant. Deze award is een mooie erkenning voor onze gezamenlijke inspanningen.&

De Marcom Awards worden toegekend door de Association of Marketing and Communication Professionals. Aan de competitie deden 6500 deelnemers uit zeventien verschillende landen mee. Alle winnaars zijn te vinden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie