NS en Kumpany maken vervolg op campagne die PR Award won

In de duurzaamheidscampagne reist een naaiatelier met gevonden voorwerpen door het land.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Kumpany komt met een vervolg op de lost & found  van vorig jaar. Het bureau dat vorig jaar de won voor de NS-campagne, probeert het succes te evenaren met een nieuwe campagne rondom gevonden voorwerpen. Kumpany nam hiermee het advies van de jury ter harte dat vorig jaar al zei dat het &;een campagne is die gemakkelijk voor herhaling vatbaar is&;. 

Rariteitenkabinet 

In het reizende naaiatelier maken stylisten kleding van gevonden voorwerpen en kunnen bezoekers do it yourself-workshop volgen. Ook leest een verteller voor uit gevonden boeken en toont het rariteitenkabinet toont opvallende voorwerpen die ooit verloren zijn. Kunstenaar Job Reuten maakte voor dit project een kunstwerk van 1325 gebruikte wegwerpbekers.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie