Nieuwe poll: doet KPN goed werk?

KPN saneert merken die ooit erg belangrijk waren in het Nederlandse internetlandschap. Zoals Planet en het Net.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mine werd ook op creatieve wijze neergezet, maar deed toch al vermoeden dat er inmiddels wel erg veel merken waren.

Inmiddels laat kPN weten dat XS4All en Ay Yildiz blijven bestaan.

Hoe dan ook: onze nieuwe poll vraagt of KPN's merkensanering een goede of bittere zaak is.

Stem!

Onze vorige poll ging over de vraag of e-mail zijn einde nadert. Mailtjes die niet meer aankomen door te nauwe spamfilters, of mailboxen die overlopen met vunzigheid door te losse spamfilters.

De uitslag:

Ja, het is echt te veel, kreeg 40 procent van de stemmen.

Nee, want oplossingen zijn onderweg haalde 60 procent. De optimisten zegevieren dus net.

In totaal kwamen er 264 stemmen binnen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie