Van woensdag 29 oktober tot en met zondag 2 november voert Mediamarkt naast een 'spectaculaire sale met te gekke prijzen voor de reguliere producten' ook branchevreemde producten in het assortiment voor speciale prijzen. JWT Amsterdam tekende voor de bijbehorende campagne.
Benjamin, de inmiddels bekende character uit de campagnes van Mediamarkt is in het kader van 'Gekkenhuis' in twee verschillende commercials te zien. In de ene commercial fietst hij rond in een bakfiets, in de andere drumt hij op een elektronisch drumstel. In beide gevallen draagt hij een paar Uggs aan zijn voeten. De genoemde voor Mediamarkt branchevreemde producten worden in de winkel aangeboden.
Bakfiets:
Drumstel:
Credits
ECD: Bas Korsten
CD: Maarten Vrouwes / Friso Ludenhoff
STRATEGY DIRECTOR: Jan Bouts
CREATIVE ART: Dalischa de Kok / Bert Kerkhof
CREATIVE COPY: Marijn van der Meer / Ivar van den Hove
BUSINESS DIRECTOR: Ralph Wisbrun
CONCEPT PRODUCER: Linda Jansen
SCREEN PRODUCER: Lotte de Rooij
KLANTVERANTWOORDELIJK
Campagne Manager Media Markt: Tessa Bruggink
Manager Marketing Operations Media Markt: Rick Bouwmeester
Corporate Communications & PR consultant: Ruth Leijting
PRODUCTION COMPANY: 100%Halal
DIRECTOR: Nils Gerbens
EDITOR: Will Judge
MUSIC: Hielke Praagman
SOUND DESIGN: Alfred Klaassen
POST PRODUCTIE: Captcha
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!