Nederlandse PR-bureaus laten het opnieuw afweten bij PR Lions in Cannes

Prijzenfestival blijft vooral een reclamefeestje

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nederland heeft een recordaantal van 45 PR-cases ingezonden naar het Cannes Lions International Festival of Creativity, dat dit jaar voor 62ste  keer wordt gehouden.

Opnieuw laten de Nederlandse PR-bureaus het afweten in Cannes. Slechts twee inzendingen zijn afkomstig van Nederlandse pr-bureaus. Ketchum Amsterdam stuurde de campagne in en Het PR Bureau de Vodafone First Concert.  

Deze twee PR-inzendingen zijn een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar toen slechts een Nederlands pr-bureaus werk inzond. Redenen daarvoor genoemd in een op CommunicatieOnline waren het feit dat Cannes toch &;vooral een reclamefeestje is&; en ook dat pr-bureaus er nog niet aan toe zijn om zich op zo&;n festival te presenteren.

Het Cannes Lions International Festival heeft plaats van 21-27 juni.

De twee filmpjes van de Nederlands inzendingen van PR-bureaus:

;s First Concert

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie