KLM start podcast-serie over reiservaringen

Luchtvaartmaatschappij KLM lanceert vandaag een Engelstalige podcast, ‘The Journey’. In elke aflevering staat één reis centraal.

KLM is de eerste luchtvaartmaatschappij die een podcast gebruikt om te laten zien wat een reis met iemand kan doen.

In elke episode staat één reis centraal die van grote invloed is geweest op het leven van de geïnterviewde reiziger. De serie neemt luisteraars mee naar verschillende delen van de wereld. Van de sneeuwvlaktes in Alaska tot de hectische straten in New Delhi.

De podcast is kosteloos te beluisteren via podcast.klm.com; hier is eveneens achtergrondinformatie te vinden over de verschillende episodes. Daarnaast is The Journey beschikbaar via alle grote podcast-platformen, zoals Apple Podcasts, Spotify en Google Play. KLM-passagiers kunnen de podcast ook aan boord van intercontinentale vluchten beluisteren via Inflight Entertainment.

Volgens KLM beleeft de podcast wereldwijd een revival en daarom ziet KLM dit als een bijzondere manier om contact te maken met passagiers. Natascha van Roode, Head of KLM Marketing Communication: ‘Met deze podcast voegen we iets unieks toe aan onze bestaande communicatiekanalen. Het is vanuit ons merk een prachtig medium omdat podcasts in staat zijn om luisteraars 30 tot 40 minuten vast te houden met een verhaal.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie