Tijdens eerste en tweede kerstdag kunnen Vodafone-klanten gratis en onbeperkt nationale data gebruiken. Om dit onder de aandacht te brengen, hebben Khanna\Reidinga en Wefilm een commercial gemaakt met een ode aan de mensen die niet thuis zijn met kerst, maar tóch willen meegenieten van de kerstsfeer. De campagne is vanavond voor het eerst te zien tijdens de finale van de The Voice of Holland. Naast de televisiecommercial zal deze campagne ook worden ondersteund met native advertising, social en in de Vodafone winkels.
Rikki Khanna van Khanna\Reidinga zegt dat de briefing van Vodafone was om het aanbod zo authentiek en relevant mogelijk te communiceren. Khanna: 'De meeste mensen die je ziet zijn dan ook - zoals dat heet -“echt". Tot aan het Nederlandse mannenkoor die "Lonely" zingen toe. Daarnaast had Wefilm, zoals verwacht, meteen het perfecte gevoel te pakken en konden we Vodafone's oprechte boodschap warm en menselijk in beeld brengen.'
Credits
Creative Agency: Khanna\Reidinga
Production Company: Wefilm
Concept and Script: Rikki Khanna (K\R) and Joeri Holsheimer (WeFilm)
Creative Direction: Rikki Khanna
Creative & Copy: Desmond Lissone
Agency Producer: Gemma Trounce
Motion Graphics: Valentino Marazziti
Director: Joeri Holsheimer
Executive Producer: Bas Welling
Producer: Maarten van Hemmen
Production Manager: Dania Lopies
D.O.P.: Gabor Deak
Sound: Lennart Hunfeld
Edit: Tobias Corba / Fono Amsterdam
Audiopost: HaaiFaaiDeluxe
Grading: Remi Lindenhovius
Music: Amp Amsterdam