IBM, Twitter, Mercedes, Transavia (en meer) spreken op Marug-conference

De Organisatie van de jaarlijkse Marug-conference heeft het programma rond. Op 12 februari wordt in Martiniplaza, Groningen de 26e editie van deze Marketingconference gehouden met het thema ‘Marketing 2020, A Brand-New Customer Journey’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Marketing Associatie Rijksuniversiteit Groningen (MARUG) is een interfacultaire studievereniging voor onder andere studenten Economie, Bedrijfskunde, Communicatiewetenschappen en Psychologie, die als universitaire intermediair fungeert tussen marketingtheorie en -praktijk. Tijdens het congres zullen er lezingen, workshops en masterclasses worden gegeven gerelateerd aan het thema van de dag. Het congres richt zich nadrukkelijk op zowel studenten als marketingprofessionals. Tijdschrift voor Marketing/Marketingonline is evenals Marketingfacts als mediapartner aan het congres verbonden.

Art Rooijakkers neemt bezoekers mee op de fictieve customer journey in 2020. De sprekers van de dag zijn Peter Leeflang (RuG), het duo Aljan de Boer (Platform Innovatie Marketing) en Djeevan Schiferli (IBM), Suzanne Ekel (Twitter), Peter Zijlstra (Mercedes-Benz) en Daan Noordeloos (Transavia). Tenslotte gaat Luuk Ros (Tijdschrift voor Marketing) samen met Bram Koster (Marketingfacts) met vier jonge marketingmanagers in discussie. Het congres telt elk jaar ongeveer 500 deelnemers, is NIMA geaccrediteerd (6PE) en kost €199 per persoon. Meer informatie over deelname vindt u . Tijdens het congres wordt ook bekend wie de winnaar wordt van de . De Marug organiseert activiteiten en evenementen, die studenten de mogelijkheid biedt om in contact te komen met bedrijven.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie