Het PR Bureau helpt hollandsnieuwe met ‘blije verrassingen’

In de nieuwe PR-strategie van de telecomprovider staat het verhaal achter de glimlach centraal

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het PR Bureau gaat hollandsnieuwe ondersteunen in haar missie om Nederland blij te verrassen. Hiermee wordt het Amsterdamse bureau betrokken bij de nieuwe merkcampagne van de telecomprovider die in 2011 is opgericht als dochteronderneming van Vodafone Libertel BV. Het PR Bureau gaat bijzondere verhalen achter de glimlach vertellen.

Frisse wind

De nieuwe campagne van hollandsnieuwe draait om blije verrassingen en staat daarmee haaks op de aloude onverwacht hoge telefoonrekening. Het PR Bureau wordt verantwoordelijk voor de uitrol van de PR-strategie, waarin het verhaal achter de glimlach centraal staat. Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau: ‘Het merkverhaal is een frisse wind in de telecommarkt, een verhaal dat we graag vertellen.’

Branded content

Onderdeel van de PR-strategie is een social media-activatie, die in het teken staat van proactieve blije verrassingen en de ontwikkeling van branded content.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie