Grey organiseert voor de tweede keer zomerkamp voor creatief talent

Het bureau zoekt studenten die willen doorploegen in de zomer

Bureau Grey Amsterdam opent de inschrijving voor het tweede Camp Grey. Tijdens dit zomerkamp werken creatieven studenten in vier weken aan twee grote briefings voor bestaande klanten van het bureau ('waarschijnlijk Volvo en een overheidscampagne'). Daarbij krijgen zij intensieve begeleiding.

Persoonlijke begeleiding
Volgens de organisatie was er vorig jaar veel animo. Zo'n veertig jongeren meldden zich aan en twaalf van hen mochten deelnemen. Executive Creative Directors Frank van Rooijen en Lionell Schuring organiseren het kamp. Van Rooijen: 'We nodigen maximaal 12 studenten uit, omdat we persoonlijke begeleiding belangrijk vinden. Het is een intensief programma. We zoeken daarom studenten die echt zin hebben om door te ploegen in de zomer.'

Win een stage
Camp Grey loopt van 7 tot en met 31 augustus. Er zijn geen kosten aan verbonden en aan het eind winnen de twee beste studenten een betaalde stage bij het bedrijf. Vorig jaar won creatief team Soheima Canton en Lennart Schoterman een halfjaarcontract.

Schuring: 'We zoeken talenten met innovatieve ideeën. Geen standaard reclamespots, maar werk waar de maatschappij iets aan heeft. Denk bijvoorbeeld aan Volvo’s LifePaint voor fietsers.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie