Categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2017
1) DVJ Insights te Utrecht
2) Perspective te Amsterdam
3) Neurensics te Amsterdam
Categorie Insights Professional van het jaar - bureauzijde
1) Theo van der Steen– Underlined
2) Markus Leineweber - Perspective
3) Jan Smelik – samhealth
Categorie Insights Professional het jaar - bedrijfszijde
1) Barbara Nieuwenhuijs – Roche
2) Christiaan Buitenhuis – Interpolis
3) Renske Hoekstra-Dings – Liberty Global
Categorie Digital & Webanalist van het jaar
1) Benjamin Dalmulder– RNW Media
2) Marc Tollens – Air France/ KLM
3) Timothy Dieduksman – ING
Categorie Young Talent van het jaar
1) Monte Königs– Motivaction
2) Judith ten Bokkel - Kantar TNS
3) Sabine Croes- Perspective
Categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2017
1) Christophe Lembregts en Mario Pandelaere, “ ‘Wanneer is 24 maanden meer dan 2 jaar?’ Hoe consumenten beslissingen nemen op basis van numerieke productinformatie.” (MOA-Jaarboek, 42 (1), 9-20)
2) Alec Minnema,Tammo Bijmolt en Sonja Gensler, “Oorzaken en gevolgen van het terugsturen van online aankopen.” (MOA-Jaarboek, 42 (3)39-51)
3) Pascal van Hattum en Paulien Schieven: “WhatsApp in marktonderzoek: ‘challenging the status quo’. “ (MOA-Jaarboek, 42 (4) 53-66)
De MOAwards worden uitgereikt aan Insights Professionals, Digital & Webanalisten en Marketing Research & Analytics Bureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marketing insights en analytics. De winnaars van de MOAwards 2017 worden op woensdag 7 juni a.s. bekend gemaakt, tijdens de feestelijke award uitreiking bij Beachclub Vooges in Zandvoort.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!